tirsdag 3. november 2009

Trendtips # 2


Karoline var tidlig ute med denne trenden, noe som er selvforklarende.. Trendguruen er jo fra Lommedalen og er oppvokst med hester utenfor stuevinduet. For høstens noe overraskende trend er ridebukser. de finnes i alle farger, med eller uten skinnfeller mellom knærne. De kan med fordel byttes ut med tightsen vi alle er leie av nå. Det spiller ingen rolle om du ikke er på godfot med hest eller kommer fra Lommedalen, fancy er de uansett. Brukes helst med lårhøye støvletter og kanskje en liten pisk hvis du vil være litt craazy til helgen.
Ridebukser kan du kjøpe både på Zara og Felleskjøpet(en noe mer autentisk utgave) eller en vintage fra Hermes(denne står på ønskelisten til hele Hegdis, ja hele..).

Karoline trodde lenge hun var den eneste i byen med dette plagget helt til en vakker dag på jobb i flyet. Inn kom en høyreist dame med et usedvanlig lekkert eksemplar av ridebuksen; Dorthe Skappel!

Blogglisten

1 kommentar:

  1. Tja. Sist det var moderne med ridebukser for ca 10 år siden, kom jeg til å spørre min sønn (da 12 år) om jeg så tjukk ut bakfra i et par grønne coldfløyels som jeg var veldig glad i. "Nei", sa han så raskt som jeg hadde lært ham å svare på den typen spørsmål, "men du ligner litt på en grønn mumimamma" kom det litt lavere etter.

    Så kanskje sjekke bakspeilet før man går til innkjøp?

    Hilsen mammaen til Petrine

    SvarSlett